Onsdag med åska

Inatt har det varit jobbigt att sova. Vaknade och hade lite ont i örat för det var lock på det, det gick inte att tryckutjämna, suck. Hade svårt att somna om men när jag ahde gjort det så vaknade jag av en gigantisk smäll. Jag trodde först att de sprängde någonstans men det gör de väl inte kl 7 på morgonen? Inte så häftigt iaf, så det måste ha varit åskan. Albin vaknade också av den,
Höll på att somna och sedan BOM! En till smäll. Jobbigt att försöka somna om efter det men jag lyckades väl och nu är jag vaken. Fortfarande dumt lock för örat. Hatar det! Måste gå och kolla upp det hos någon läkare, jag fixar inte detta :/ Kanske det är lock för jag är typ förkyld? Vet inte...
Idag är det plugg som gäller, slutspurten.
Men vi hörs ikväll iaf, om inte annat. Nu ska jag äta frukost. Ha en fin dag!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jobbigt att bli väckt av åskan.

2012-04-25 @ 10:24:55
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0