Ledig måndag

Idag är det tråkväder jämfört med igår och i förrgår och det regnar så vi sitter inne. Håller på att lägga upp två par byxor som jag har köpt. Vida byxor som tyvärr är alldeles för långa för mig, vi får lägga upp en decimeter eller så :P Jag är kort och det känns ändå rätt okej ;)
Vi åker hem senare, tills dess får vi väl softa inne. Mamma ville gå en promenad men jag är verkligen inte sugen på det i regnet :P Vill hellre mysa i soffan.
Imorgon börjar skolan igen med massor av föreläsningar hela dagen, vet inte om jag orkar men det får jag fixa på något sätt. Det blir så tråkigt att sitta still i flera timmar och bara lyssna, för anteckna gör man inte så mycket. Alla föreläsningar kommer oftast upp på PingPong nämligen.
Aja, det är inte förrän imorgon det iaf.
Vi hörs väl senare, I guess :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0