Läggdags

Nu känner jag mig klen och sjuk :(
Är snuvig, lite ont i magen och hade lite problem med att andas förut. Inget farligt men det var inte speciellt kul. Jag hoppas att jag mår bättre när jag vaknar imorgon.
Det är ju sittning och allt. Tänk om jag är sjuk och inte kan gå? Jag som har peppat inför detta och sett två filmer och försökt komma in i rollen... Aja, får se hur jag känner mig imorgon, förhoppningsvis bra!
New Girl var jätterolig! Vi skrattade massor, det verkar vara en väldigt bra skriven serie och Zooey Deschanel var kul som lite udda och knasig tjej. Killarna verkar roliga också :)
Hoppas ni såg den, annars går den nog som repris imorgon.
Nu får jag försöka sova och hoppas att jag känner mig bättre imorgon, just nu orkar jag inte göra så mycket och klockan är redan massor och jag gick upp halv sex imorse...
Ja, jisses.

Förresten, seminariet gick bra och vi blev godkända och jag fick reda på att jag fick VG på en hemtenta! Yay! Trodde bara jag skulle få godkänt precis men det känns bra att hon tyckte att jag träffade rätt. :)
Men gonatt på er, vi hörs väl imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0