Fredag!

Hej fredag!
Imorse, vid ungefär halv sex, låg jag och hade lite ont i magen och min kropp orkade helt enkelt inte gå upp och åka till skolan så tidigt så det blev att somna om och nu mår jag faktiskt lite bättre.
Har hunnit med att diska och lyssnade samtidigt till Kents nya album. Jag gillar det, det låter lite mer som deras äldre skivor och det är dem jag gillar mest :)

Idag blir det bio på kvällen och efter det ska vi spela biljard med min bror och min kusin. Det ska bli kul! Jag är inte så bra på biljard men det är roligt att spela.
Jag har en fin tröja som jag helst bara vill ha på fredagar och jag ska försöka hinna med att visa den för er sedan. ;)
Men annars hoppas jag att ni får en fin fredag!
Ciao!


Funderar på att försöka fixa till en fin bulle i håret också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0