Bäst att sova...

Imorgon är det skoldag hela dagen känns det som. Från 9.30-15 med någon timme för lunch också. Jisses. Får se om jag pallar, det är viktigt att vara där och det verkar vara intressanta föreläsningar.
Men redan nu känner man att det hade varit så skönt att stanna hemma en dag till, man vänjer sig så lätt vid ledighet :) Men nu är det dags att jobba lite igen med skolan!
På lördag är det skurksittning också! Ska dit och fixa iordning på dagen också, får se om jag hinner hem emellan eller om jag kan vara hos någon och göra mig iordning. Får se, fixar det sen.
Jaja, lika bra att sova nu, klockan är massor! Om jag hade varit på landet hade jag nog sovit för länge sen :P
Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0