Tråkig morgon

Tänkte skriva god morgon men är trött och vädret ute är mörkt och trist så det fick bli en tråkig morgon-hälsning.
Hoppas det är bra med alla där ute?
Jag ska iväg på föreläsning och sedan ska jag hem och plugga järnet. Det går långsamt framåt, men tur att det inte går bakåt iaf. Får ingen sovmorgon förrän jag har kommit tillbaka från resan tror jag. Där måste man ju gå upp och äta frukost vid en viss tid annars får man ingen frukost, så inga sovmorgnar :(
Så saaaad..
Men men, nu måste jag sticka strax. Vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lite tråkigt det där att hotellfrukost bara serveras mellan vissa tider... inte bra för sådana som mig som är extremt morgontrötta.

2011-09-29 @ 11:42:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Jo det är iofs sant. Var ska ni åka?=)

2011-09-29 @ 14:28:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0