Tisdag

Hej hopp, ny dag och jag har huvudvärk :P
Ska fixa det med en tablett alldeles strax, så hoppas jag att det går över. Jag har haft sovmorgon idag, gick upp halv nio för jag börjar ett idag :) Så jag behöver inte åka förrän kvart över elva. Sådan lyx!
Känner mig dock lite naken, har inte min ring på fingret för den är och putsas och görs fin. Har inte haft den sen igår, känner mig väldigt konstig utan den :P
Idag ska jag verkligen ta itu med hemtentorna/hemtentan och börja skriva. Idag har vi bara en lektion och det är en workshop i sökning, eller hur det nu var. Lite förberedelse inför en av hemtentorna nämligen.
Jag packade lite igår också, det känns rätt bra att ha gjort det. Lite kläder och böcker och sådant viktigt.
Men men, nu ska jag ta och göra mig iordning. Kommer kanske in med ett inlägg medan jag är i skolan, får se om jag hinner tidsinställa ett.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0