Sovmorgon!

Idag har jag haft en riktig sovmorgon, behövde inte gå upp förrän tio i åtta :P Det ni! Känner mig rätt pigg också. Det var rätt härligt att gå upp och se att solen lyste. När jag gick upp igår, vid fem, då var det helt mörkt ute, också när jag gick till spårvagnen. Så det känns lite bättre idag :)
Jag ska fixa håret och packa ner min picknick och sedan är jag klar för dagen! Hoppas det blir roliga lekar och att jag slipper smutsa ner mig alltför mycket. :)
Ska vara borta hela dagen, vad jag vet, så det blir nog bara detta inlägget tills jag kommer hem igen, vilket kan bli vid tio eller så. Jaja, ni roar väl er själva, antar jag ;)
Hoppas att ni får en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fint halsband.=) Hoppas lekarna var roliga.

2011-09-09 @ 14:28:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0