Söndagsmorgon

Det är lite småsegt väder, så då passar det perfekt att tvätta. Synd bara att det är så mycket tvätt! Det bygger upp sig, vi brukar tvätta på typ torsdagar eller fredagar men nyckeln blåste ju bort (fast vi hittade den igen dagen efter) så det passade sig bara idag. Jaja.
Kommer nog bli en ganska seg dag, ska plugga medan jag väntar på att tvätten ska bli klar. Tvättar håret och gör mig fräsch när jag är klar med tvättandet. Annars blir det för mycket på en gång :P
Får nog diska också. Stööön. Jaja, slipper laga mat ikväll iaf, middag hos mamma och pappa. Mysigt, vi ska äta supergod kycklingrätt.
Nu ska jag gå bort ifrån datorn och lägga mig i soffan istället.
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0