Sjukt bra schampo?



Idag prövade jag detta schampot och balsamet som jag ska pröva i två veckor och sedan tycka till om. Jag vet inte om det bara är schampot (och balsamet) eller en kombination med min olja för nu är mitt hår superlent, det som var risigt med kluvna hårtoppar imorse!



För om det är schampots förtjänst, så har jag kanske användt fel schampo i alla år? Detta schampot passar nordiskt hår (antar att jag har det :P), så nu har det kanske äntligen blivit rätt för mig då? :)
Jag behöver klippa mitt hår, för det är rätt slitet, men jag kanske kan skjuta på det till efter bröllopet med detta mirakelschampo och balsam (+ oljan)! Yay!
Jag ska inte tipsa om det än, jag provar lite till och ser om det fortfarande är bra om någon vecka eller så :) Men oljan rekomenderar jag starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0