Så morgontrött!

Usch, det är alldeles för tidigt för mig. De flesta dagar börjar vi tio eller senare men idag börjar vi halv nio. :(
Uhhh.. Det hjälpte ju inte heller att jag släckte lampan efter tolv. Så typ fem timmars sömn. Illa.
Imorgon är jag ifs ledig, för jag tror jag skippar minglet med lärarna vid ett till tre och hoppar direkt på sittningen som börjar sju. Så imorgon blir det nog lite sovmorgon! Yay :)
Frågan är bara hur jag undviker att somna på bussen... På spårvagnen in är det kanske inga problem, den tar i princip bara tjugo minuter eller så men sedan kommer bussresan på en timme och där slumrar man gärna till men jag vill inte somna och kanske missa hållplatsen! :(
Ska lyssna på gamla avsnitt av Cirkus Kiev så jag inte somnar helt, det gjorde jag på hemvägen igår.
Men men, vi hörs senare, ni får ha en fin dag!


Idag ska jag nog följa med mamma på en promenad med vovven, som hon passar. Kanske får ta en powernap före :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas dagen gått bra trots tidig morgon och lite sömn.

2011-09-06 @ 12:38:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0