På språng!

Nu ska jag susa iväg in till stan för att hämta ut en bok på UB och sedan möta upp med Sissel så vi kan titta på lite klänningar till henne.
Jag har förresten bokat en tid för håruppsättning! Så skönt, och det blev inte alls dyrt. Jag hade ju ringt och kollat med ett annat ställe men de sa typ tre ggr det priset hos dem som jag har bokat hos. Det är inte klokt vad ordet "bröllop" kostar pengar :P Om man hade sagt "festuppsättning" hade det inte varit hälften så dyrt ens. Känns det som. :) Men men.
Nu ska jag gå och slänga lite saker till återvinningen. Kommer in med ett inlägg lite senare, vet inte när jag kommer hem än. Men ni får ha det så bra!


En sån här bröllopsfrisyr kanske?

Kommentarer
Postat av: MADDES

Gud så fint!

2011-09-15 @ 17:50:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0