Nya datorväskan


Väskan är jättefin och inte alltför dyr! :) Svart matchar till allt liksom. ;)

Jag är glad att jag har en fin väska! Den är väl inte jättetålig men antingen får man vara riktigt försiktig eller ha i något mer i väskan som skyddar datorn lite mer, för det finns lite plats inuti.
Vet dock inte när jag ska ha med den till skolan, för det känns som att alla kör med anteckningsblock och pennor. Vill inte vara utanför.. :P Nej, men använder den nog mer när vi har slutat med introduktionerna, vilket nog är på torsdag eller så.

Förresten blev det ingen promenad. Det ösregnade så vi skippade det och körde släktbesök istället. Hos farmor fick jag låna en röd scarf att ha imorgon när jag ska vara fransk. Och så pratade vi lite där medan mamma hämtade vovven på dagis. Och sedan åkte vi till mormor och morfar och hälsade på.
Morfar mår inte bra, den jävla cancern som förstör för allt och alla... :C
Men det var ändå trevligt att vara där. Det blev en nyttokväll för kanske mer för de som vi hälsade på än för vår hälsa. Nu är jag hemma och i mysbyxorna och ska nog försöka plugga lite till.
Imorgon är jag ledig fram till sittningen så då ska jag ta ordentligt tag i pluggandet! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jättefin ju!=)

2011-09-07 @ 11:55:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0