Ny vecka

Hej hopp! Jag var inte så mycket vid datorn igår, var inne i stan och letade efter en datorväska. Hittade ingen, alla är antingen rätt snygga, smala men jäkligt dyra eller så är de billiga, klumpiga och inte så snygga.
Suck. :(
Nu ska jag sticka iväg till skolan, försöker komma med på den tidigare föreläsningen fast jag i den andra gruppen. Men orkar inte börja halv tre och ha lektion till fyra, för då kommer jag inte hem förrän typ sex. Då känns det bättre att komma hem fyra.
Och så tänkte jag försöka skaffa en biljett till sittningen på onsdag.
Hoppas ni har en bra dag! Här regnar det och då regnar det garanterat i Borås också :P


Tänkte pröva om dessa tål vatten. :) Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0