Lite presenter

Här kommer lapparna och sakerna de satt fast på :)


Lite suddigt, men alla ser ju att det är ett guldhjärta.


"Medicinlådan" är en låda i skrivbordet där mina astmamediciner och huvudvärkstabletter finns. :)


Det var det verkligen, det låg en bok i den! :)


Det gjorde jag, fick sträcka mig lite.


Japp, en bok till, den sista :)


Yay! :)

Det här fick jag:


En rolig bok som jag har längtat efter! :)


Älskar pärlorna på omslaget! Det är säkert en bra bok, det här. :)


Tredje boken om Victor Legris. Spännande!


Och Martina Bonniers bok med massa fina bilder inuti, får kolla mer på den sen. :)

Är himla nöjd med min dag hittills :) Fina vänner har skrivit grattis på fejjan, mys pys!
Nej, vi hörs nog igen senare, efter yogan och allt.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med lite nya böcker och vad roligt med skattjakt.=)

2011-09-28 @ 19:44:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0