Lite bilder från dagen

Här kommer lite pics, enjoy!


Vid Värmlandsmontern kände sig två av mina klasskompisar hemma, de kommer från Karlstad nämligen.


Folk och en tumme upp för det! :)


Vi gjorde ett litteraturquiz hos GP. Vet inte hur det gick men vi samarbetade så det gick nog bra. :)


Folk uppifrån!


Mer folk!


Bokia hade en asgrym grej; en fotölj gjord av pocketböcker! Inte bara såklart, men bland annat. :P


Så där satt vi och hade skoj :) Petra, Julia och jag! Efter kortet kom en reporter fram och ville ta lite foton på oss, de kanske kommer med i Trollhättetidningen, eller vad det nu var. :P

Jag gör ett till inlägg med böckerna jag hittade, läs om det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0