Läggdags!

Nej, nu är det dags att sova. Försökte skriva mer på sista uppgiften men det gick inget vidare.
Ska kolla med läraren imorgon, om jag hittar henne, så kanske hon kan hjälpa mig komma igång med uppgiften. Annars vet jag inte hur jag ska göra :( Men det känns lite bra att jag har kommit en bit.
Imorgon, efter skolan, ska jag renskriva ena uppgiften och kämpa på med de andra. Och ska växla pengar, icke att förglömma! Och så är det ju giftemål på lördag!
Börjar bli lite nervös nu :P Hoppas inte jag börjar gråta eller så :)
Men men, nu ska jag ta det lugnt och läsa lite innan jag somnar.
Hörs tomorrow!


Typ min ring, ni får se den på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0