Läggdags!

Nu ska det sovas! Har läst ut boken som jag började på idag, den var rätt kort. Jag kunde inte sitta hur länge som helst framför datorn och plugga, mina ögon fixade inte det :(
Men imorgon ska jag ha läst klart artikeln så slipper jag glo på datorn i flera timmar! Är ledig imorgon. Har bara två föreläsningar kvar på hela veckan och de är på onsdag. På onsdag ska jag på yoga med Sissel och på torsdag ska vi shoppa en klänning till henne.
På fredag ska Klubb Klemming berätta om deras festförening, så dit ska jag nog gå för jag funderar på att gå med där. :) Annars är det plugg resten av veckan som gäller! Nu kör vi :P
Sovadags, vi hörs imorgon och då får ni bokrecension och en bild på mina nymålade, roliga naglar!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0