Gonatt!

Nu ska det sovas!
Imorgon är jag ledig. Tänkte tvätta imorgon men se det gick inte. När jag kom hem från yogan ville jag att Albin skulle slänga ner tvättstugenycklarna från balkongen så jag skulle slippa gå upp och sedan ner. Han knöt fast dem i en påse men vad han inte tänkte på att det har varit typ storm här de senaste dagarna så den blåste iväg. :( Med nycklarna. Över taket. Men de fanns inte på andra sidan så jag tror de ligger på taket nu. Hoppas de är kvar imorgon så jag kan ringa fastighetsvärden eller så. Han får klättra på taket isf :)
Jobbigt om de inte ligger där! Tänk om de kommer blåsa iväg under natten? :/ Jaja, så går det...
Ska plugga och sedan träffa Sissel på eftermiddagen för lite shopping.
Ska försöka uppdatera bloggen imorgon men vi får se hur det går. Har lite bloggtorka just nu. :P
Men gonatt på er, ha det så bra! Höres!


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja precis, alla är ju olika. och tråkigt vore det annars :)

2011-09-15 @ 09:26:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0