Godkänd!

Ja, jag blev godkänd på mitt examinerande seminarium! :) Fast jag tror faktiskt att de flesta blev det. Det är ju inte så svårt att räcka upp handen och säga något. Eller ja, om man inte har pluggat eller om man är väldigt blyg är det ju kanske svårt. Men jag är rätt blyg och jag vågade fast jag säkert sa fel någon gång :P
Men men, nu är jag glad och lägger det bakom mig för att börja ta tag i hemtentorna! Det känns ganska lätt (det är säkert inte så), det är bara två frågor och en sökningsuppgift. Jag är rätt bra på att söka reda på info, så det ska nog bli ganska lätt ;P Skrivuppgiften med två frågor hoppas jag ska gå lika lätt.
Nu ska jag sätta mig och läsa lite i en bok så jag kan gräva in mig lite så jag kan svara på ena frågan.
Hoppas ni har en underbar fredag! Om ungefär en timme kommer Albin hem från jobbet och då ska vi mysa och äta god mat och kanske se på någon film :)
Hörs!


Glad tjej är jag idag! :)


Bilderna är väl något år gamla men jag hittade inga speciellt glada bilder på mig :P Får ta fler! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0