God morgon!

Lill-lördag idag! (Plus min födelsedag :P)
Känner mig lite seg, men det går kanske över snart. Om en timme sticker jag iväg för att åka till skolan för en föreläsning. Har inte planerat något inlägg, så vi får se. Annars kan det blir lite tomt här idag, eftersom det är mycket att göra.
Dagen började med en födelsedagssång och jag fick gå på skattjakt :) Som förra året fast inte lika många presenter, som tur var. Får ta kort på lapparna sedan. Albin är så söt att han fixar sånt här åt mig, blir lika förvånad och imponerad varje gång han busar till det. :) Han filmade också, så vi får se om det blir någon video.
Nu ska jag fixa håret! Vi hörs later!


Min förra födelsedag med mina två bästisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0