God morgon

Idag är det torsdag och nästan helg! Trodde att jag var ledig imorgon men vi hade tydligen en lektion. Så efter den får jag ta helg. Yay! :) Då är jag ledig fram till fredag, så en veckas ledighet. Eller ja, då tänkte jag hinna plugga som attan! På torsdag ska vi på Bokmässan, det ska bli kul! Vissa hade inte varit där innan och vissa vill inte gå dit. Jag tänkte att om man ska bli bibliotekarie borde det väl vara smart att kolla in största mässan för böcker? Men jaja, det är kanske inte allas kopp te.
Nu ska jag äta frukost och duscha och lite så är jag färdig för dagen sen när jag ska gå och så ska jag plugga tills Sissel har slutat. Hoppas jag får gjort massor idag!
Vi hörs senare, tror jag kommer in med en dagens!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

vad roligt med bokmässan, hade jag gärna besökt.=)

2011-09-15 @ 11:54:35
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0