God eftermiddag!

Lite sent för ett försata blogginlägg för dagen kanske men jag har legat i soffan och läst ut en bok och om en kvart så kommer jag få reda på vem som har vunnit So you think you can dance :)
Spännande! Det blir en av tjejerna och jag tror Melanie kommer vinna. Jag hade hoppats på Tadd men så blidde det inte. :P
Igår åt vi god mat, såg massa avsnitt av HIMYM och åt godis :) Våra "hinkar" var jättesöta!


Hello Kitty! ;)

När programmet är slut ska jag skynda mig att duscha och sedan ska jag sätta mig på bussen hem till mamma och pappa. Mamma och jag ska se klart Avatar som vi började med för typ ett halvår sedan :P Och kanske promenixa med vovven. Och äta god mat såklart!
Jag hör av mig innan jag sticker iväg :) Ha det fint sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0