Fredagsmysdagen

Nu är det fredag igen! Denna veckan har det inte varit mycket skola, vilket kan vara lite skönt faktiskt. Slippa pendla och istället plugga i myskläderna, det är rätt gött :)
Men men, nu ska jag dit igen. Har lektion från tio till tolv och sedan är det inget förrän fyra, så jag ska nog sitta i bibblan och plugga medans jag väntar. Lite segt, vi får se om jag orkar, annars sticker jag hem efter lektionen. Vid fyra är det nämligen Klubb Klemming som ska berätta vad de gör och så, men jag hade ändå tänkt att bli medlem så jag får se om jag går eller inte :)
Får se hur mycket inlägg som dyker upp här idag, vi får se!
Ha en riktigt mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0