Fredagsmys!

Okej, det är officiellt. Jag är nervös inför imorgon :P
Innan jag vaknade så drömde jag om bröllopsdagen. Vi var sena och jag hade sminkat mig och klätt på mig klänningen men vi var för sena till min frisör och då också sena till att möta upp med min bästis, som ska vara mitt vittne. Och medan vi åkte bil försökte jag hitta hennes nummer och också numret till frisören men helt plötsligt hade min kontaktlista försvunnit och jag kom inte ihåg numrerna.
Panik :P Sedan kommer jag inte ihåg mer.
Och så vaknade jag tio minuter efter att jag skulle gått upp? Väckarklockan ringde för sent eller så vaknade inte jag första gången den ringde.
Men men. Då vet jag att jag INTE ska komma för sent imorgon, eller hur? Jag ska se till att vara färdig och åka vid nio och då ska mamma också vara redo :P

Idag har jag massor att göra, två föreläsningar och växla pengar och allt så jag hinner nog inte uppdatera förrän på kvällen. Men det får ni ta :P
Ha en riktigt fin fredag iaf!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Söt du är

2011-09-30 @ 16:39:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0