Fransk dagens outfit

Idag ska jag ju på sittning och då ska man vara fransk! Rotade fram lite saker och tycker att jag har lyckats rätt bra :) Vad tycker ni?


Kappa, basker och ring: H&M. Jeans och tröja: Gina Tricot. Väska: MQ. Scarf: lånade av farmor. Skor: Ingen aning, kanske Skopunkten.


Utan kappan..


Självklart mina Eiffeltornet-örhängen från Asos ska med!


Jag är redo!

Hoppas på att jag får några fina bilder på kvällen också, nu ska jag köra ett ryck med pluggandet och sedan åker jag vid femtiden. Får se om det dyker upp något mer inlägg annars får ni ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klockren outfit ju.. =))

2011-09-08 @ 15:13:21
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0