Fina naglar


Tänk bort att jag har målat utanför, det ska tas bort senare med en tops och lite aceton.

Målade mina naglar igår och ville ha både rosa och lila, så såhär blev det! Bilden togs igår så jag har lyckats få bort lite av det som kom utanför men inte allt :P Illa.. Jaja, fixar det när jag har tid! Nu pluggar jag men tar en yttepyttepaus för att skriva detta, så nu ska jag tillbaks till datorn igen och läsa om källkritik!
Kommer in senare med en bokrecension och ett inlägg om en fin pennkjol.

Kommentarer
Postat av: Helena



Jag har lagt till din blogg nu. Säg till när du lagt till min :) Kram

2011-09-13 @ 13:50:14
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0