Eftermiddagsinlägg

Hej hopp! Jag har suttit här och pluggat i ungefär 3 timmar och jag har nog kommit en bit på vägen. Tur! Iaf med ena uppgiften, nu ska jag ta en minipaus och ta tag i den andra uppgiften. :)
Jag var så trött imorse men inte lika trött som killen som satt bredvid mig på föreläsningens första del, för han somnade. :) Det såg lite kul ut. Undrar hur trött man är då, eller kanske uttråkad? :O
Jag tyckte iaf att föreläsningen var intressant så jag somnade inte utan antecknade som en liten gnu!
Kommer nog in med ett inlägg lite senare om lite saker jag fått och köpt. :P
Hörs!


Ibland är jag lite sned, som här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0