Dagens outfit


Jacka, tröja och kjol: H&M. Ballerinas: LaRedoute. Halsband: Pears for girls.


Mina roliga örhängen kommer jag faktiskt inte ihåg vart jag fick dem, men det känns som att jag fick dem i någon tidning eller så :P Love them anyways :)

Det var längesen jag körde en dagens, så här får ni! :) Älskar kjolen, jag känner mig riktigt ballerinaaktig i den och skorna hade jag nästan glömt bort för de är lite för stora men de passar jättebra till kjolen. Och skinnjackan gör det inte alltför romantiskt. Typ. ;) Jag tycker det är roligt att jag nästan bara kör dagens med kläder jag haft ett tag, men så är det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi fick dem på en vip-kväll, tror det var på Topshop! :)

2011-09-01 @ 21:20:49
Postat av: Josie

Haha, det kan det ju vara, bra att du har minne iaf :) De är fina iaf, och passar mig perfekt! :P

2011-09-01 @ 23:36:42
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0