10 things I hate about you



Har precis sett klart nostalgifilmen 10 things I hate about you. Sååå bra, iaf Heath Ledger :) Detta var den första filmen med honom i som jag såg, så den är lite speciell för mig (och min mamma! ;)).
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp sju imorgon. Har som tur är bara en lektion, slutar tolv så sedan ska jag hem och plugga för det har inte blivit mycket av den varan idag tyvärr. :/ Ingen idé att plugga på bussen så tidigt för jag blir bara så himla trött av att åka den bussen till eller från Borås, har ingen aning om varför. Kanske för jag går upp tidigt? Aja.
Jag försöker lägga in något inlägg imorgon när jag är borta, annars så hörs vi! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0