Uppvaknandet



Läste ut denna boken, nummer nio i ordningen (om jag inte minns fel), häromdagen. Det handlar ju om Zoey och Kalona och Stark och Neferet och massa annat folk. Lite raksträcka, de vaknar upp från "drömlandet", Kalona börjar tycka illa om Neferet och allt urartar till ett dödsfall och en begravning.

Jag vet inte, nu tycker jag nästan att det räcker :P Borde de inte kunna lösa alla problem nu med nionde boken? Istället för såhär många böcker, kan de väl skriva tjockare böcker som innehåller mer? Men de vill väl sälja.. Och det är ju ungdomslitteratur så det kan väl inte vara hur tjockt som helst, för då blir ungdomarna rastlösa och orkar inte läsa mer.
Det är en bra bok men det blir lite löjligt hur länge serien kan hålla på, kommer det bli 20 böcker totalt eller fler? Om de inte skärper sig så vill jag inte köpa fler böcker :P
Men tja, om ni har läst de andra böckerna så läs denna också. Men kanske låna den på bibblan istället?

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Trist när de blir för långsträckt så det aldrig blir någon upplösningn.



Sv. Första tentan är alltid nervös. Men det går säkert bra.=)

2011-10-22 @ 16:11:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0