Trött tisdag med regn

Det är tidigt, det regnar och är mörkt ute och jag känner mig inte jättepepp på att åka till skolan. Men det är bara idag och tre dagar till så är jag ledig nästa vecka. Tills på fredag, då det är tenta, förstås.
Suck. Skulle ha pluggat igår när jag kom hem men jag var krasslig och orkade inte. Och så kom Albin hem tidigare än vad han hade sagt! Busigt :) Så då umgicks jag ju hellre med honom än pluggade. Dåligt av mig men man kan inte vara på topp hela tiden.
Så jag får väl plugga på bussen, om jag inte somnar förstås.
Har inte hunnit förbereda något inlägg, så det blir nog inget förrän jag kommer hem vid fem-tiden. Sorry men så är det :P Kan skriva en bokrecension då, har ju läst lite böcker men inte hunnit skriva något om dem.
Men jag hoppas ni får en regnfri och ljus tisdag så hörs vi!


Piggar upp mig själv med den här roliga bilden från vår sittning för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Häftig ring.=)

2011-10-18 @ 11:50:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0