Sleepy

Hejsan! Det har varit lite kaos idag!
Fem i tolv ringde Albins kollega på Bokia och bad mig hoppa in och jobba i några timmar. Jag gjorde mig iordning på 20 minuter (hade bara ätit frukost, så är rätt impad av mig själv :P Hann med sminkning och allt) och jobbade från halv ett till fyra. Efter det handlade jag lite, hämtade ut ett paket (visar imorgon) och sedan åkte jag till mormor och morfar. Albin kom dit efter han hade slutat och vi åkte hem vid sju, handlade indiskt och sedan kikade vi på tv och jag har sett både Pan Am och Miss Marple.
Har också fått reda på att jag har fått godkänt på min första hemtenta! Yay! :) Det var min infosökningsuppgift, så jag hade nog nästan gråtit om jag inte hade fått godkänt, jag borde ju kunna surfa runt på nätet och hitta saker :P Visserligen var det på en databas som jag aldrig hade använt förut men men.. Är riktigt glad iaf, hoppas jag får godkänt på den andra hemtentan också, då skulle det kännas lite bättre om jag måste göra en omtenta.
Nu ska jag iaf sova, har lite skola imorgon! Får se om jag hinner blogga lite under lunchen.
Annars hoppas jag att ni har haft en fin helg. Hörs tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0