Segsöndag

Hej hopp. Idag är jag lite trött, har ju haft vovvebesök med övernattning.
Han har aldrig sovit här förut så det var lite ljud som han antagligen inte var van vid. Morrade när han hörde grannen på kvällen och vid femtiden kom tidningen och då började han skälla. :/
Vid tjugo över sex kom han in i sovrummet och viftade på svansen men jag ville inte gå upp riktigt så tidigt så han fick gå och lägga sig igen. En timme senare kom han in igen och viftade på svansen. Då fick han frukost och sedan gick vi ut lite.
Softning i soffan tills mamma kom och hämtade honom och nu håller jag på att tvätta. Det är supermycket tvätt och jag ska dra flera lakan alldeles själv, vi får se hur det går!
Fint väder ute idag, rätt skönt.
Kan skriva ett inlägg senare om två fina svarta klänningar som jag har i min garderob! Men tills dess får ni roa er själva.


Det var trevligt att ha vovvebesök när Albin är borta, så slipper man vara helt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0