Pan am



Ikväll är det Pan am på TV3 igen, vid 21. Jag såg förra veckans premiäravsnitt och bara älskade det. :) Dels är det för att det är Mad men-light och dels för att det handlar om flygvärdinnor. Älskar fransyskan (Karine Vanasse) och det är kul att se Christina Ricci igen, henne har man inte sett på länge.
Jag vet inte riktigt varför men är rätt fascinerad av flygvärdinnor och deras jobb. Fast kanske mer för några år sedan än de som finns nu :P
Jag gillar att kika på Gwyneth Paltrow i View from the top och det fanns ett program på TLC som hette Flygvärdinneskolan, eller så, och det var också kul att titta på. Det kanske är ett drömjobb, som jag har i hemlighet? :)
Anyways, missa inte andra avsnittet som går ikväll!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Åh den serien måste jag spana in.=)

2011-10-23 @ 21:49:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0