Nya, fina klänningar från H&M

Här kommer mina fina klänningar, enjoy!


Jättefin spetsklänning med gulddetaljer, lite 60-talsinspirerad.


Närbild. Älskar denna klänningen, den påminner mig massor om mormor. :)


Svart spetsklänning med lite vid kjol. Lite svårt att se hur den ser ut men den ser precis likadan ut som...


...som denna! :) Jag tyckte klänningen var så fin att jag köpte två färger. Den här hade jag på mig igår på kalaset.


Närbild. Det blev mycket spets men jag tycker att det är fint. :) Jag är iaf riktigt nöjd med dessa klänningar!

Kommentarer
Postat av: lotten

Hej! Jag undrar om du möjligtvis skulle vara intresserad av att sälja den svarta klänningen? hade en likadan men den har blivit snodd...

2013-08-22 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0