Ny bok

När jag kom hem förut så kände jag att det fanns massor att göra: panta burkar/flaskor, hämta ut ett paket åt mig och ett åt Albin, växla pengar på Forex, handla, boka tvättid och hämta ut en bok hos Bokia som Albin hade messat om, så jag gick ner till torget.
Nu är allt fixat! Skönt.
Jag behövde inte betala för boken, för det verkade som att den redan var betald :) Söt-bin! Det var den här som väntade på mig:



Har väntat på den ett tag, så jag hoppas den är bra :) Den förra var ju riktigt bra så jag hoppas denna håller samma standard.
Nu ska jag nog plugga lite innan Emelie kommer hit. Vi ska äta pizza och se på film, tror jag bestämt. :) Och jag ska kanske passa liten vovve också, vi får se. Eller så är han med sin husse.
Vi får se om jag får mer inspiration att blogga mer senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med en ny bok.=)

2011-10-15 @ 20:00:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0