Lill-lördag!

Idag är det onsdag, det känns rätt bra. Fast mindre kul är att Albin åker till Sthlm imorgon och kommer inte hem förrän på måndag, så jag blir ensam i helgen :(
Aja, kan plugga en del och så kan jag ringa tjejerna och fråga om de vill hänga och spela spel eller så. Man får försöka göra det så mysigt man kan :P
Nu sticker jag strax iväg till en föreläsning, slutar dock tolv. Ska hämta ut min bok på bibblan, den som jag har stått och väntat på i nästan 14 dagar. Jäkla tjuv...!
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Albin

Öh... Vi har ju beställt boken på Bokia.se!

2011-10-16 @ 00:44:25
Postat av: Josie

Jo, jag vet men vi vet ju inte hur lång tid den kommer att ta innan den kommer fram så då är det ju bra att ha en lånebok tills man får den "riktiga" så man kan plugga till tentan, eller hur? :)

2011-10-16 @ 10:35:57
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0