La vie en rose

Nu sitter jag och lyssnar på Edith Piaf och myser. Så bra musik! :)
När jag gick genom Brunnsparken förut idag, så satt det en man på dragspel och en på trumpet och spelade den låten. Det var så fint och supermysigt och jag inbillade mig att jag gick omkring i Paris :) Inget fel med dagdrömmande.
Anyways, tentan är avklarad. Vet inte riktigt hur det gick, jag är väl inte jättenöjd men jag borde fått några poäng på den iaf :P Vi får se.
Imorgon är det släktkalas och vi ska äta tårta och jag ska vara finklädd och allt. :) Vi får se om det blir några kort (tror det blir det), det ska nog bli kul.
Nu ska jag softa lite på nätet och lyssna på mer fransk musik och njuta av att det är helg och att jag inte behöver ta tag i kurslitteratur förrän på måndag :P
Ha en fin fredag!


Ibland är jag fransk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0