Julmust!

Jag skrev ju ett inlägg om julen förut och nu blir det lite mer, för när vi var och handlade förut så kom vi hem med en flaska julmust! Det känns lite konstigt att dricka det när det inte är kallt och snöigt ute, men men.
Det är gott iaf :)
Nu ska jag ta och sussa snart, har hunnit med tre artiklar idag och lite text i engelska boken. Imorgon blir det till att läsa ännu mer, dessutom åka och låna en bok på bibblan i Borås och så kommer nog en dansk bok jag har beställt. Dansk bok, jag vet inte hur jag ska lyckas läsa den :P
Det ordnar sig säkert imorgon.
Hoppas ni har haft en trevlig måndag (jag har haft ont i huvudet och kännt mig värdelös men det ordnade upp sig med en matpaus och lite must!) så hörs vi nog imorgon igen, säkert lika fattigt på inlägg som idag :P
Men gonatt på er!


En liiiten flaska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0