Hej!

Solen skiner, molnfri himmel och jag är vaken!
Tror visserligen inte att det är så varmt ute bara för att solen lyser, det är ju ändå oktober liksom. Men men. Trevligt att börja dagen med solsken och inte regn.
Happ! Dagen idag får vi se hur den blir. Ska nog gå och duscha nu, så har jag det gjort :P Sedan ska man kanske plugga lite och sedan hälsa på morföräldrarna. Efter det blir det en tripp till föräldrahemmet för att kika på de två Top Model-avsnitt jag missade i förra och denna veckan.
Har inget förberett inlägg, så vi får se när nästa dyker upp.
Hoppas iaf på att ni har en trevlig dag tills dess!


Min Poirothatt och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0