Det nya svarta?

Här är mina fina klänningar!
Jag såg i min garderob att den svarta sidan av alla klänningar och kavajer breder ut sig mer och mer och ser nästan ut att sluka resten av färgerna. Knepigt :P Aja, här är klänningarna iaf!


Från H&M, jättemjuk och skön och väldigt behaglig att ha på sig. Som ett par mjukisbyxor fast klänning :P Och finare! Den är enkel men jag gillart.


Älskar dragkedjan! Det är dock en fuskficka men den är så fin. Också från H&M, gillar den också för den är ärmlös, inget jag brukar ha men alltid kul att pröva något nytt. Känner mig väldigt vågad :P

Man kan ju piffa upp dem med lite mer färg med färgglada strumpbyxor eller en färgglad kofta, så ser det inte så mörkt ut. Men svart är oftast rätt smickrande så det kanske inte behövs mer än såhär. :)
Nu ska jag gå och ta upp tvätten som förhoppningsvis är torr och klar! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Den med blixtlåset var söt.=)

2011-10-16 @ 15:13:47
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0