Dålig uppdatering

Hej hopp, sorry för att jag inte har skrivit! Vi hade visserligen kalas idag men vi kom hem innan åtta :P Men då var det dags att slappa i soffan, dricka cola, äta godis och glo på tv.
Jag såg nya Downton Abbey, så bra!!! Har saknat det massor, jag hoppas det går snabbt tills det blir nästa vecka och jag kan se på ännu ett avsnitt! Och imorgon är det Pan am igen, yay! :)
Men nu ska jag gå och lägga mig.
Har tyvärr inga kort från dagen, inte ens hur jag såg ut. Men iaf: hade fluffigt hår och mascara och en fin klänning jag visar imorgon! :) Har faktiskt tre fina och nya klänningar som jag köpte för mitt presentkort på H&M som jag fick i födelsedagspresent av fina mamma och pappa för att fira att jag har gjort tentan. Får se hur det går bara.. :/
Aja, vi hörs tomorrow! Jag ska ut på äventyr till Kållered tror jag bestämt. Och hälsa på mormor och morfar också.
Tah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0