Bröllopsbilder

Här kommer bilder som min bror tog på bröllopsdagen. Hoppas ni tycker att de är fina! :)


Min bror hämtar upp Albin!


Vi försöker komma på så många poser som möjligt!


Älskar den här bilden! Tycker vi är så fina! :)


Det var varmt och skönt, som tur var, vi hade hört att det skulle regna! Men icke, solen lyste på oss.


James Bond-posen.


Den obligatoriska posen i trappan. Done!


Glad-posen.


Visar upp min fina klänning-posen. Loved it :P


Min fina frisyr!


Den var riktigt rolig att se på och jag kände mig superfin. Måste skicka tackkort till fina frisören!


Hade lite bling bling i också :P


Alla fina människor som var med oss! Maddis, Stefán, pappa, Christoffer, Sissel, farmor och mamma! <3 Det fanns fler såklart men de kom inte med på denna bilden :P


Det kom ett litet turisttåg som vi skålade med, de verkade glada :) Här på bilden är också min morbror, min kusin och hennes mamma Marianne och min kompis Emelie!


Vi skålade i pommac, eftersom vi inte är så förtjusta i champagne :P


Jag orkade inte med mina högklackade så som tur var hade jag med mig ballerinas. :)


Här är lite mer fint folk! Mormor och min andra kusin. Och pappa syns lite bättre nu :)


Jag visar farmor min fina ring.

Och det var de bilderna det! :) Det finns en film också, ska försöka lägga in den här. Jag får ta kort på min fina ring och visa er, men det blir en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0