Tyst bloggdag

Jag orkar inte skriva här igår, jag hade en tyst minut som varade en hel bloggdag. Och nästan halva dagen idag.
Min fine morfar gick bort innan tolv, natten till lördag.
Efter en lång tids sjukdom så fick han äntligen somna in.
Och då förstår ni kanske att man inte kände för att skriva något ytligt igår.
Snart ska vi iväg på middag hos mamma och pappa. Mormor, farmor, min moster och min bror kommer också, det ska bli mysigt.
Jag kommer kanske in med ett inlägg om hur vi har julpyntat idag.
Annars hörs vi när vi hörs.
Ta hand om era nära och kära. <3


Kommentarer
Postat av: cajsa

<3

2011-11-27 @ 21:01:43
Postat av: Josie

<3 till dig också, Cajs.

2011-11-27 @ 22:34:07
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0