Trötthet

Jag är redan supertrött. Gick upp sju och vet inte riktigt varför men har varit riktigt seg idag.
Vi hade en intressant föreläsning idag om XML (det är typ som HTML) och sedan fick vi labba lite, lära oss att koda lite XML, och det var kul!
Fick lånat tidningen med en artikel jag ska ha med i min hemtenta, fixar det imorgon. Och vi var på bio!
Skriver mer om det imorgon, och då får ni nog också en dagens outfit, fast från idag då.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa!
Gonatt alla vänner!


Bild som togs typ nyss. Röd klänning idag, jag kände makt! :P

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack så mycket tjejen. gillade färgen på din klänning

2011-11-17 @ 10:02:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0