Tisdagsmorgon

Det är mörkt ute och jag ska snart sticka till doktorn.
Har inte skrivit något mer inlägg men jag kommer väl hem innan tio så då har väl alla inte ens hunnit gå upp än? :) Det blir till att tvätta lite idag, tråkigt men jaja. Och plugg såklart. Tänker hinna med så mycket jag bara kan!
Så att den typ är klar idag så slipper jag stressa innan fredag och dra ut på det. Bättre att bli klar och kunna softa lite med gott samvete innan det är dags att tentaplugga till nästa fredag då vi har salstenta.
Ha det fint iaf, så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det gick bra hos doktorn.=)

2011-11-15 @ 12:37:41
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0