Slut på dagen

Hejsan, det var inte mycket skriver här idag. Var i skolan och efter det hälsade jag på Albin när han jobbade. Stannade där en stund och började efter ett tag hjälpa till att packa upp saker och hänga dem på en snurra. Jag jobbade lite alltså, fast jag inte skulle och fast jag inte får pengar för det. :P
Är nog lite jobbskadad. Men det är kul att jobba där.
Anyways, är väldigt glad idag för jag hämtade ut mina hemtentor och jag har fått godkänt på båda! Det känns riktigt bra, nu har jag skrapat ihop 8 hp hittills, 7 hp kvar och det är salstentan men jag tror jag måste göra omtenta. Men men, det känns bra iaf.
Fick bra kritik så jag vet hur jag ska göra nästa gång jag skriver en hemtenta.
Imorgon börjar jag inte förrän ett så jag hinner nog skriva en bokrecension innan det! Vi hörs imorgon!


Vi firade med lite must idag att det gick bra för mig på hemtentorna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0