Lördagsmorgon

Jag vaknade vid halv nio, när Albin skulle gå upp men jag låg kvar i sängen och myste lite men så råkade jag somna om och vaknade inte förrän tio. Albin hade inte velat väcka mig för jag sov så sött :P
Men jag måste ju plugga! Arrgh. :)
Aja, sätter igång nu.
En rolig nyhet är att jag har fått lån för mitt pluggeri! Hade inte tagit det innan för jag tänkte att jag inte behövde det. Men man kan inte leva på 2700 i månaden när det är typ hyran. Så skönt med lån.
Inget roligt händer mig idag om jag inte kikar på någon film ikväll :P Men vi hörs kanske ändå under dagen, får se! Har bosatt mig i myskläderna och ska sätta mig i soffan.
Ha det fint!


Först börjar jag med semantiken och morfologin men sedan kommer jag till XML!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0