I skolan

Nu sitter jag här i datorsalen och väntar på att nästa lektion ska börja, vi ska labba lite med skos. Det blir nog spännande, vi ska göra en hemtenta med det så jag hoppas det går bra idag och att jag förstår vad jag sysslar med. :) Annars har jag en väldigt fin kompis (Robin!) som jag förhoppningsvis kan fråga om råd om jag kör fast. Annars är det trevligt att prata med honom ändå, men det är ju kul om man får lära sig nyttiga saker också.
Lite seg dag, kommer väl komma hem vid fyra-tiden och efter det blir det väl till att plugga till tentan på fredag. Thaimat blir det nog idag, yay! En trevlig sak med dagen. :)
Får se om jag kanske skriver lite om mode idag, det var så himla länge sedan, för jag har verkligen inte haft tid att leta bilder eller sådär (eller ens läsa mina modetidningar, högen med olästa tidningar krymper inte direkt :/) men nu har jag lite extra tid i tjugo minuter, så vi får se om jag hittar på något!
Hoppas alla har det bra och har en trevlig och inte jobbig måndag.
Vi hörs senare! Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Thai mat är ju inte fel.=) Sv. Ja det är svårt att komma på vad man ska äta så man får lite variation, lätt att man bara lagar samma som man brukar hela tiden

2011-11-21 @ 13:52:31
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0